سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی ایران استنداپ

درود به همه کسانی که واژه استنداپ را جستجو کرده و وارد این وبلاگ شده اند. اینجانب مولف کتاب طنز نویسی در استنداپ هستم که در پس این هدف هدفی بسیار بزرگتر را دنبال می کنم. پس از این در این وبلاگ که بعدها به خانواده ای از اعضای استنداپ تبدیل می شود مطالبی از قبیل اخبار استنداپ، نکات اجرایی و طنزنویسی استنداپ و غیره قرار داده خواهد شد. هر کسی که علاقه مند به همکاری بود می تواند از طریق اعلام نظر با ما ارتباط برقرار کند. هدف اصلی من از ورود به این عرصه جذاب آموزش تاریخ به همه مردم است به همه. زیرا عمیقا اعتقاد دارم:

«درسرزمینی که مردمانش تاریخ می خوانندکودکانشان چون بزرگان می اندیشند ودرسرزمینی که مردمانش تاریخ نمی خوانند پیرانشان چون کودکان می اندیشند.»

ادوارد گیبون مورخ غربی نیز در بیان تاریخ از طنز استفاده کرده بود چرا که طنز زبان شیرین تر و بی دردسر تری است. البته این رو هم بگم که گیبون در عصر دیکتاتوری زندگی میکرد.

شما چه هدفی از ورود به این عرصه دارید؟

ساده ترین هدف فردی که استنداپ را به عنوان یک حرفه انتخاب می کند هدف بسیار مقدس خنداندن مردم است. به خاطر این هدف زیبا به شما تبریک ویژه می گویم و میدونم همه کسانی که دوست دارند استنداپ کمدین شوند ته دلشان آرزو دارند چیزی بگویند که مردم اشکشان از خنده در بیاید. و مژده می دهم که با تلاش و تمرین میتوانید اشک خیلیها را در بیاورید. هر روز می توانید از این وبلاگ مطلبی یاد بگیرید که شما را بهتر از روز قبل کند. راز موفقیت فقط و فقط تلاش مستمر است.

دوستان گلم هرگز از کسب اطلاعات جدید غافل نشوید و از مطالب آموزشی وبلاگ ما استفاده کنید درسته یک سفره ای اینجا پهن نیست که هر کسی یک چیزی برای خوردن پیدا کنه اما خوب تضمین می کنم میتونیم همه باهم بخندیم و بخندانیم.

یا حق (نرگس بهرامی: بیدار)