سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاطره

سلام دوستان گلم نمیدونم این بازدیدهای پارسی بلاگ درسته یا نه. خواهرم میگه امکان نداره  که روزی سی تا بازدید داشته باشم.

خداروشکر پارسی بلاگ عزیزم هست که دل مارو خوش کنه.

بچه ها من به یک چیز واقعا خیلی اعتقاد دارم.

اگر کاری که عاشقشی هر روز و به صوزت مستمر انجام بدی محاله که نتیجه نگیری.

من هر شب جز جمعه ها در وبلاگم مطلب آموزشی میذارم.سرم هم بره قولم نمیره.مثلا الان تو اتوبوس هستم

البته ازون اتوبوس خوبهاست و دارم میرم تهران دنبال یک کاری

خوب خیلی برام راحت نیست که در این وضعیت مطلب آموزشی بذارم ولی رو وبلاگ کار میکنم و تجربیات خودم رو میذارم.

راستی گفتم بهتون خواب مهران مدیری رو دیدم که ازدواج نکرده بود و میخواست به من برسه؟؟ بهش گفتم مگه شما ازدواج نکردین گفت نه منتظر بودم شما رو ببینم میشه رو پیشنهادم فکر کنید

چی فکر میکنید ؟؟ 

من با کله قبول نکردم...

یک کوچولو با خودم فکر کردم اینهمه عمرمو رو هدفم زحمت کشیدم که آخرسر بگن تا زن مهران شد پیشرفت کرد.نه حیفه من باید خودمو به اثبات برسونم.به آقای مدیری گفتم واقعا از پیشنهادتون خوشحالم اما ترجیح میدم پنهانی ازدواج کنیم چون نمیخوام که سایه شما روم سنگینی کنه.. 

بعد یک دفعه از خواب پریدم..دیدین بعضی وقتها آدم تو اون حالت خواب و خماری هنوز قوه تشخیص نداره.منم خیلی به مغزم فشار آوردم و دیدم ای بابا این آقای مدیری که چندتا بچه داره و ازون عیالوارسهاست.بعد با خیال راحت به خوابم ادامه دادم.

ولله به خدا

تا وقتی تلاش هر روزه و مستمر هست هیچ کاری نشد نداره خدا کنه که هیچ وقت با ی مرد موفق در طنز آشنا نشم.آمین