سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف همینطوری

سلام امشب رفته بودم مهمونی تازه اومدم دیگه تکنیک خبری نیست امشب.

به مادرم اطلاع دادم میرم مهمونی اما اون کلا خوشش نمیاد بفهمه حایی قراره خوش بگذره واسه همین با ناله گفتم ای بابا دوستم اصرار میکنه برم تولد دوستش کی حوصله داره کادو بده. مامان سریع نذاشته حرفم تموم شه گفت حوب نرو

گفتم حالا میرم دیگه اصرار کردن

مامانهای شما هم با خوشی مخالفن.؟؟؟

این روزها از لحاظ مالی اوکی نیستم به از دوستام گفتم میخام برم سشوار بکشم زورم میاد پول بدم

گفت میفرستمت پیش یکی فقط پونزده میگیره چه سشواری من خر هم بدو رفتم اونجا شالمو دراوردم زن آرایشگره گفت به به چه موهای پر و بلندی داری

آه از نهادم برومد فهمیدم قزاره بکنه تو پاچم...

خدسمم درست بود..دوبرابر پول دادم و آتیش گزفتم

دیگه زوزم اومد پول کادو بدم فقط بیست تومن گذاشتم تو پاکت و گفتم بابا من که شام خور نیستم...

پامو گذاشتم تو مهمونی رقص نور و بابا چه وضعی

آه از نهادم برومد...

حالا با چه رویی بیست تومن فقط بدم...

آهنگ تکون بده مگه قدیمی نشده واسه چی میذارن..

حتما واسه اینکه کسی نیست با این آهنگ تکون نده..

بابا دخترا چه وضعی بودن..

من و باش میخام مدافع حقوق زنان بشم این دخترا آدم هم میخورن..

شاید برای همین بهشون میگن پلنگ ورپریده.

نرگس بهرامی:بیدار.